Case: nr. 1 in Managementboek top 100!

Marco Buschman, Managing Partner van Courius, heeft zijn eerste managementboek geschreven, genaamd Verbindend Vermogen. En wil dat uiteraard graag promoten. Doelstelling: het meest verkochte boek worden op Managementboek.nl. Hij vroeg ons om hulp om deze ambitieuze doelstelling te realiseren.

We ontwikkelden eerst een speciale website rond dit boek met daarin een test om je eigen verbindende vermogen te testen (www.verbindendvermogen.nl). Na invulling van de test ontvang je 3 weken lang gratis een relevant hoofdstuk uit het boek. En wordt de ontvanger vervolgens uitgenodigd het boek te bestellen.

Op  10 november 2016 was de boeklancering. En tevens de lancering van hun nieuwe naam en logo: COURIUS, die wij mochten ontwikkelen. Een geslaagde happening!

Direct daarna startten we de online promotiecampagne via email, Google display adds, Facebook en LinkedIn. En met succes: binnen slechts 15 dagen stonden we nummer 1 in de Manegementboek top 100! Het boek was zelfs even uitverkocht.   

We zijn blij en trots dat we hieraan een belangrijke bijdrage hebben mogen leveren en verheugen ons op de voortzetting van onze prettige samenwerking met deze leuke en ambitieuze klant.