Frank Raaphorst: Eigenaar en Marketing Manager the SJinn Referenties
Het is alweer eind februari 2017 dus hoog tijd om de balans op te maken van het eerste half jaar als eigenaren van Bed & Breakfast The SJinn. Wat was onze omzet, bezettingsgraad en is het budget nu wel of niet overschreden? Kortom: lopen we op plan en wat kan beter?

Ik heb de afgelopen dagen dus veel cijfers geanalyseerd.

Conclusie: we mogen niet klagen en Toine heeft echt een prachtzaak opgezet! Waarmee ik denk dat hij ons de komende jaren nog gaat verrassen!

Het was een jaar van in het diepe springen en leren en ons regelmatig realiseren dat er nog heel veel te ontdekken is in het vak van B&B eigenaar. En je denkt al snel dat je zelf wel weet hoe het allemaal moet. Zo ook met de marketing voor onze nieuwe Bed & Breakfast.
Totdat Bas en Nathalie van Meer Impact twee weken geleden hier waren met hun markt analyse en marketingadvies voor the SJinn. Allereerst een zucht van verlichting: ze waren het eens met onze positieve blik op de toekomst en met onze aanpak op hoofdlijnen.

En kwamen vervolgens op de proppen met gericht advies om de marketing nóg beter en slimmer vorm te geven.
Prima inhoudelijke suggesties en ook heel veel “puntjes op de i”. Van een slimme prijsstelling tot uitgekiende, gerichte promotie voorstellen.
Ik ga natuurlijk niet verklappen wat hun suggesties precies waren, dat zien jullie binnenkort wel op Facebook en onze website.

Bas en Nathalie, jullie hebben ons fantastisch geholpen. Dank jullie wel voor de inspiratie en jullie goede plannen om van the SJinn een nóg mooier en succesvollere B&B te maken!