Marco Nicolai Directeur Inkoop ID Referenties
Bas kwam met de suggestie om onze marketingzaken meer te gaan combineren, zowel online als offline en hier een gerichte marketingcampagne voor op te zetten. Hij heeft dit van idee tot en met de volledige uitvoering voor ons geregeld. Ik reken erop dat de eerste resultaten binnenkort zichtbaar worden en dit reden mag zijn voor een vervolg!

Als Inkoop ID deden, en doen, wij al redelijk veel aan online marketing en was de offline kant van marketing een beetje in de vergetelheid geraakt. Nadat wij via Bas al onze koude acquisitie hebben uitbesteed kwam hij ook met de suggestie om zaken meer te gaan combineren, zowel online als offline en dit telefonisch op te volgen. Wij waren op dat moment juist bezig om onze dienstverlening op het gebied van interim-management meer onder de aandacht te brengen en dit was natuurlijk een uitgelezen kans om hier een gerichte marketingcampagne voor op te zetten. Bas heeft dit van idee tot concept uitgedacht en de volledige uitvoering daarvan voor ons geregeld. De mensen van Meer Impact hebben een mailing ontworpen die onze dienstverlening op het gebied van interim-management en inkoop uitstekend weergeeft. Deze bestaat uit een aansprekende brochure, begeleidende brief en opvallende envelop en is verstuurd naar een selecte lijst van prospects van onze keuze. De telefonische opvolging hiervan is ook door hen verzorgd en uitgevoerd door New Business Matters uit Zoetermeer. De eerste afspraken zijn inmiddels gemaakt en nu is het zaak om deze te converteren naar opdrachten.

Wij waren zeer onder de indruk van de vormgeving en kwaliteit van de mailing en hoe Bas in staat is gebleken om onze dienstverlening helder te verwoorden. Ik reken erop dat de eerste resultaten binnenkort zichtbaar worden en dit reden mag zijn voor een vervolg!